МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
Інститут телекомунікацій, радіоелектроніки та електронної техніки Кафедра радіоелектронних пристроїв та систем
КУРСОВА РОБОТА
з дисципліни “Мультимедійні технології” на тему:
« 3D Моделювання»
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Створити навчальний інтерактивний мультимедійний продукт лабораторні завдання, що пояснюють принципи роботи із мультимедійним пакетом Blender. Його основні функції, принципи функціонування інструментів, методи створення 3D моделей
Для цього:
Розробити концептуальну модель мультимедійного продукту
Написати сценарій та оформити його
Обрати програмні засоби, що організовують різні види мультимедіа даних(текст, графіка, анімація, відео, звук)
Обрати способи інтерактивного керування мультимедійним продуктом Обрати програмне середовище для реалізації проекту та створити продукт
П.С.В 11828682 К.Р
Лист
2
Зм.
Лист
№ документа
Підпис
Дата
Зміст
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 2
ВСТУП 4
Концептуальна модель 5
Сценарій мультимедійного продукту 6
Сценарій до відеододатків 7
Практична реалізація 16
Bandicam 16
Інтерактивна частина 17
Висновок 20
Список використаних джерел 21
П.С.В 11828682 К.Р
Лист
3
Зм.
Лист
№ документа
Підпис
Дата
ВСТУП
Blender — пакет для створення тривимірної комп'ютерної графіки, що включає засоби моделювання, анімації, вимальовування, після-обробки відео, а також створення відеоігор.
Особливостями пакету є малий розмір, висока швидкість вимальовування, наявність версій для багатьох операційних систем — FreeBSD, GNU/Linux, Mac OS X, SGI Irix6.5, Sun Solaris 2.8 (sparc), Microsoft
Windows, SkyOS, MorphOS та Pocket PC. Пакет має такі функції, як динаміка твердих тіл, рідин та м'яких тіл, систему гарячих клавіш, велику кількість легко доступних розширень, написаних мовою Python. Починаючи з версії 2.61 з'явились функції "відстеження камери" (англ. camera tracking), та "захоплення руху"
П.С.В 11828682 К.Р
Лист
4
Зм.
Лист
№ документа
Підпис
Дата
1. Концептуальна модель
В процесі розробки планується створити мультимедійний додаток, який буде містити інформацію про програму Blender, що вона собою являє, її функції і можливості, інструкції по роботі в даній програмі практичні завдання для виконання. Головна ідея продукту полягає у донесенні інформації про функції та можливості програми Inkscape.
Для розробки даного відео будуть використані такі програми:
- Bandicam (для захвату відео з екрану)
-Диктофон (для запису звуку)
Проект може подаватися, як за допомогою звичайного ПК – для кожного окремо, так і за допомогою проектора – для великої аудиторії студентів.
Продукт складатиметься з трьох відеододатків: «Налаштування та навігація в Blender», «створення 3D моделі в Blender частина 1», «створення 3D моделі в Blender частина 2».
Відеододаток «Налаштування та навігація в Blender» містить три сцени :
1. Налаштування мови 2.Пересування по сцені
3.Управління вікнами програм
П.С.В 11828682 К.Р
Лист
5
Зм.
Лист
№ документа
Підпис
Дата
Відеододаток «створення 3D моделі в Blender » містить чотирі сцени :
1.Створення 3D моделі
Підключення матеріалу до 3D моделі
Підключення фізики до 3D моделі
Рендер
2. Сценарій мультимедійного продукту
Ознайомлююсь з даними можливостями програмного додатку Blender
Після засвоєння необхідного матеріалу створюю шаблон мультимедійного продукту
За допомогою програми Bandicam знімаю відеододатки для майбутнього оброблення та інтегрування з майбутнім мультимедійним продуктом
Для кожного із відеододатків складаю сценарій
Конвертую відеододатки в потрібний формат з .avi .MP4
Для обробки відео використовую програму Bandicam
Зберігаю оброблене відео у форматі .MP4
Створюю за допомогою мови гіпертекстової розмітки HTML5 та таблиці стилів CSS3 WEB сайт
П.С.В 11828682 К.Р
Лист
6
Зм.
Лист
№ документа
Підпис
...